poniedziałek, 28 marca 2016

Zaczynamy!

Witam wszystkich bardzo serdecznie!

Mam na imię Maciek i postanowiłem stworzyć tego bloga, aby móc dzielić się z Wami moją pasją, jaką jest motoryzacja. Motoryzacją interesuję się odkąd tylko pamiętam i jest to moje największe hobby, z którego nigdy nie zrezygnuję.

Na moim blogu będę pisał o różnych ciekawych wydarzeniach dotyczących motoryzacji, wszelakich nowinkach technicznych, premierach, jak również o modelach, które wielu z nas uznaje dziś jako "kultowe". Znajdziecie tu wiele ciekawych opisów, zdjęć oraz filmików.

Moim celem jest stworzenie bloga, na którym każdy fan motoryzacji będzie mógł znaleźć coś dla siebie. Mam nadzieję, że będziecie tu często zaglądać i z zapałem czytać moje wypociny!

DO DZIEŁA !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz